Kel llmaya alışamadım aynaya bakamıyorum perük sacimi yakıyo derimi resmen .bandana takiyorum o bile sicak kesiyo sac tiplerim hala iyilesmedi cok acitoyo ve saclarim hic uzamıyo. Aynaya bakamlyorum.kendime ozguvenim kaybolmuş gibiyim. Çok psikolojim bozulmuş zaten en çokta bu üzüyo beni… kızlar bildiginiz hizlı sac uzama yöntemi varsa maskeler yaglar falan yazin lütfen. Belki en iyisi olur bende mutlu olurum