2 buçuk aylık bebeğim var yaklaşık bir haftadır ishali gidiyor aşırı derece de sütüm yetmediği için mama veriyorduk bugün ne yaptıysam mama içmedi kaç kere yapıp dökmek zorunda kaldım çok huysuz sürekli memeyi emiyor sütüm de yok ne yapacam ishalle alakası olabilir mi ve bir hafta ishalin gitmesi normal midir doktora götürmeli miyim yorum yaparsanız sevinirim