elifzehramomy aynı sebepten bebeğim yoğun bakımda kaldı korkmayın yürüyüşten sonra bebeğinizin yanına götürürler inşallah bebrpim bensiz duramazdı her ağlamasında çağırırlardı giderdim emzirirdim..Çok zordu sizi çok iyi anlıyorum şuan onun en çok sizin gücünüze ihtiyacı var ❤ Pazartesi doğum yaptım küveze alındı zaten hemen çarşamba beraber evimize dönmüştük