Lorin11 Hayırlı akşamlar kızlar aranızda Şanlıurfa da en iyi çocuk doktoru dediğiniz bi doktor var mı kuzumu ona götürmek istiyorum bütün kontrol açılarını falan benim hiç bileğim yok 😞😞😞
Lorin11 Fatmako şey sarışın bi doktor mu biz gittik ilk 7 günlükken ondan hiç memnun kalmadım ilgilenmedi pek yoğunluktan falan sitem etti ama ben 3 saat ayakta bekledim üstüne bebeğimi emzirmeye gittim geldiğimde sıram bi kişi geçmişti beni en sona bıraktılar sonunda da iki dk bakıp çıktı çok ağrıma gitmişti eğer oysa gitmem teşekkür ederim ☺️ bu arada
Fatmako Lorin11 şadiye akbıyık var aynı hastanede oda sarışın 🙄 ve çok yoğun bahsettiğiniz gibiydi ben o yüzden gonca hanıma geçmiştim. Ben severim kendisini
Aybars_43 Biz gonca hanıma gidiyoruz, güzel ilgileniyor. Bir de Abdurrahman bey var, o da lotus hastanesinde. Arkadaşım ona gidiyor, çok memnun.
Aybars_43 Lorin11 evet sarışın. Çok ilgili bi doktor, tahlil sonuçlarını bile telefonla arayıp haber veriyor. Size yoğun olduğu gün denk gelmiş olabilir, malum urfada özel hastaneler bile çok kalabalık.