Queenbee Kızlar bebeğim 6 aylık emziriyorum ancak bir kaç haftadır dişimde aşırı bir ağrı var diş hekimine görünmem gerekiyor muhtemelen bir diş röntgeni çektirmemi isticek emzirme döneminde çekilebilir mi? Bir sakıncası olur mu? Sizler neler yaptınız?
Fatmako Queenbee çelik yelek giydiriyorlar, çektirirken emzirdiğinizi söyleyin ben öyle yaptım bizim de 7 8 aylık falandı ozaman
Deletedmom276 Queenbee hiç bir sakıncası yok, ondaki radyasyon şu an elimizde dakikalarca tuttuğumuz telefondan daha az. Ben de Çarşamba günü çektireceğim implantım sallanıyor 😭😭😭
dfnemrve Queenbee hamileyken cektirdim dogum doktorumun izni ile bir sorun olmayacagini soylemislerdi
Rojgl Dis hekimi asistaniyim . merak etmeyin hamile olmadiginiz sürece sorun olmaz yapilan anestezi nin de etkisi olmaz sütünüze .geçmiş olsun canım 🙏
File351047 Queenbee 6 Aylık bebeğim var diş röntgeni çekilip cerrahi işlemle yirmilik dişim çekildi sadece çekim günü 8 saat emzirmedim