İyi akşamlar.8 aylık olmak üzere kızım,geçen hafta ilk 2 dişini patlattı o günden beri iştah zaten yok fakat meme emmeyi de reddediyor.doktorun dediğine göre meme reddi olmaması lazımmış,iştah gitse bile…günde 3 kez ek gıda yiyiyor en fazla yarım bebek kavanozu olacak şekilde.Ve sadece uykuya geçişte 3 sefer olarak da emiyor,uyanıkken asla almıyor alsa da 1 dk emip bırakıyor.birkaç arkadaşımla konuştum normal dediler ama bana eskiye göre az emdiği için yetmiyormuş gibi geliyor.bu aylarda meme reddiyle karşılaşıp aşabilen var mı😓