BerenDeren06 Pyrzmom bugun tam 1 aylık olduk artık huzursuzluklar basladı kendi kendine uyanıyo ve uyanık kalınca 45 dakkaya yakın duruyo yarın da aşımız var 🤗
lnarmtgt Benim kızım 51 günlük bugün uyku düzenimiz hiç yok, uyumuyor ne gece ne gündüz. Doktora gittiğimde 2. Ay aşkları için sorucam bakalım normal mi diye çünkü 24 saatin 4 saati zor uyutabiliyorum. Sizin nasıl ?
Pyrzmom lnarmtgt bizimkide aynı bugun gündüz hiç uyumadı desem yeri geceleride sürekli uyanıyo tam dalamıyo normal mi acaba
lnarmtgt Pyrzmom evet evet tam dalamıyor uykuya aslında bütün uyaranları veriyorum beyaz gürültü açıyorum uyutacağım zaman pışpışlıyorum ama olmuyor bir türlü. Doktora sordum 2. Ay kontrolünde konuşuruz bunları dedi ama uyumuyor yanı bemimkide ne gece ne gündüz hala uyanık mesela şu anda 😅