Koalammm Doğum öncesi de kullanıyordum düzensizlik yapıp yapmadığına hiç dikkat etmemiştim o zamanlar. Bu ay kullanmak zorunda kaldım adetim 4 gün gecikti hap yapmış olabilir mi sizce yada yapıyor mu
tarcinkokusu14 Koalammm rica ederim sitres yapmayın daha çok uzar her şeyin hayırlı diyip bekleyin ,😌
Koalammm tarcinkokusu14 ay ben bu hapla gebe kaldım önceki sefer ondan daha çok korkum. strese sebepte oluyor işte 😒
tarcinkokusu14 Koalammm aaa goruyormusun ol diyince oluyor işte ne kadar önlem alırsak alalım 🙄 herşeyin hayırlısı canım sıkıntı yapma sen yine de ben yaptım oda uzatmış olabilir benimkini .