Ps06 Oğlum 15 aylık ama hala 11 kilo mama içmiyor süt de içmiyor sadece biz ne yiyorsak o iyi mi kilosu nasıl daha kilo aldıra bilirim 3 aydık aynı kilo su
ayseerkan Ps06 benim de kızımın 17.i aylık o da 11 kilo ve iştahı da güzel ama bir dakika oturmuyor. Kilo alsın diye özel bir çabam yok normal kilosu diye düşünüyorum.
Asafeymeninannesi Ps06 1.5 yaşımıza doğru adım atarken mevcut olan 8500 gr olan kiloyla selamlıyorum sizi 😌
Bilgehan Ps06 benim sıpa da 15 aylık . 1 yaşından beri 11 kilo. Aynı durumdayız. Çok iştahsız ve çok hareketli. Çok şükür sağlığı yerinde. Kilosu olmasa ne olur ki
MayneymisAltintop Gayet iyi kilosu. Benim kızımda süt içmez ama yemesi iyidir. 17 aylık 11,5 kilo. Ortalama kiloda dedi doktor. Banada zayıf geliyor ama gayet sağlıklı. Anne olduğumuz için içimize sinmiyor galiba 🙈
snyck Ps06 ara öğünü artırın meyve cesidi artsin yogurt muz falan kilo aldiriyor diyorlar ben kahvaltıda keciboynuzlu fındık kreması hurma özü karadit özü falan kullanıyorum kan ilaci kullanmadım hic kanida iyi kilosu da iyi ama bence sizin de kilosu ortalamalarda zayif degil
TugceAna Ay brnimkide 11 aylık iki aydık aynı şeyleri düşünüyorum 10 kilo iki aydın nerdeyse oynama yok hareketli bebek sürekli bisküvi ünlü çorba irmikli mama falan veriyorum kilo yapsın diye 🤣 meğer normalmiş 🤣 ortalama dedi doktorda