Normal doğumdan sonra dikişlerim atılmaya başlandı ve bir türlü durmadı 2-3 saat sürdü sürekli kanadı ve diktiler içten çok dikişim oldu sebebini bilmiyorum bebek çok hızlı geldi dediler ve kanama bozukluğun olabilir dendi. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Tahlillerde kanama bozukluğu vs hiç bilmiyordum daha öncesinden böyle bir rahatsızlığım olduğunu bilmiyordum yani