Arkadaşlar bebekleriniz tabiki doyuyor, ama o kadar minik bebeklerde emme ve aranma bir refleks sürekli ağızlarında meme olsun emelim istiyorlar kendilerini güvende hissedip rahatlatmak icin. Ya emzik verin ya da göğsünüzde tutun emsinler, yoksa uyuyakalana kadar 300 de verseniz içecekler😅