upsidedown Kızlarr benim kızım 18 aylık hiçbişi yemiyor hala katıya geçemedik hala çorba ve püre kilosu 10.7 boyu 83 cm. Sizde durumlr ne ek gıdada neler yapıyorsunuz fikir verin bana da 🤷🏻♀️ Katıya nasıl geçicez kusuyor çiğnemiyor 🙅♂️
Tekemerve upsidedown benimde kızım 18 aylık biz ne yiyorsak hemen hemen hepsini yiyor ceviz badem fındık çekirdek vs … hepsini yiyebiliyor normalde ama iştahlı bir bebek değil kesinlikle sabahları hele izdirap oluyor bana 85 cm boy 11.500 de kilomuz
fatimaozel upsidedown ona yemek yedirirken siz de yiyin çiğmesini gösterin. bizde ağırlıklı çorba içiyoruz ekmek doğruyorum bazen yoğurt bazen süt bazen pinqui açıkçası diş döneminde krizler geçirdim doğrudur. dönemsel olabilir bi yerde okumuştum bebeklerin öğürmesi kusması yutma refleksinin bir gelişim parçasıymış. yani olağan bir durum. siz zorlamayın yemekten tiksinmesin ve olabildiğince kendi kendine yesin..
Kturna upsidedown tam 18 aylık olduk normal biz ne yiyorsak veriyorum ama çoğu zaman bitirmiyor yemeğini ben mi çok koyuyorum bilmiyorum iş dönemlerinde de hiç biley yemiyor ne yapacağımı şaşırıyorum
Aminegokce 18 buçuk aylığız 10.7gr 85 cm boyumuz. Kahvaltı da yemekte de yemek yedirirken çenemden başım ağrıyor o derece😂😂dikkatini nasıl dağıtsam da yedirsem derdindeyim 🤷🏻♀️
upsidedown Aminegokce hahaha aynen myle yapıcak bişi yok biz her öğünü youtubela yiyoruz:( asla ağzını açmıyor yoksa😒
Aminegokce upsidedown aynı kızımda ağzını açmaz bizde izleyerek yiyoruz tamamen dikkatli bakmasın diye konuşa konuşa yediriyorum aa vah tüh yumurta geldi yoğurt geldi kuş gitti der gibi ağzında da tutunca yutkunur gibi yapıyorum ağzıma bak bişey yok tut hadi diyorum yiyor ama bitiyorum resmen yemek ne yedirirken