Merhaba sevgili anneler sağdığım süt karantina sürecinde annemin evinde yakalanınca kendi evime gidemedim dolayısıyla zamanında sağdığım sütlerim zamanı 1 ay geçti. Ne yapabilirim. Kuzenim kendi bebegine kullanımış bişe olmaz diyor ama böyle bir şeye cesaret edemedim🤦🏻♀️