defnesmomm sufflee kendime değil ama bebeğime sürdüm pamuk yardımı ile. 🌼 Artık biraz büyüdü, yıkayarak temizliyorum. Gözdeki çapaklanmaları filan gideriyor, göz doktoru bile tavsiye etmişti.
Sedayvaz35 sufflee aa oylemiymiş.. şuralarda bekleyim.. bu ara cildim o kadar kötü ki ne yaptiysam toparlanmdi bi türlü
Janss sufflee Ben gözle görülür bi fayda görmedim. Gözle görmediğim olduysa onu da bilemiyorum. ☺️☺️ Göz altlarıma sürüyordum sadece.
sufflee Kuzey-41 sivilceyi duymadım kuzum zaten cilt yeniliyormuş yani hücre sarkma kırışıklık leke tarzı düşün
Janss sufflee Özel bi sebebi yoktu aslında. İlk dönemler biraz yorgun ve yoğun geçtiği için daha iyi görünmesini sağlar mı acaba diye o şekilde uyguladım. ☺️ Ama şöyle bebeğimin cildini sık sık sildim. Bebek teni zaten güzel olur da oğlum 2 yaşında maşallah ay gibi yüzü 😇 Sütle bağlantısı var mı çokta emin değilim.
Tubali sufflee oğlum 2 haftalıkken yoğun bakımda yatmıştı. O zaman annelerden birini biberondaki sütünden bebeğinin vücuduna damlatıp sürerken gördüm. Çok şaşırmıştım🙄 sebebini sormadım. Maşallah çok iyi sütü vardı ama kadının aklımda kalmış 😁. Bir göğsünden emziriyordu diğerini sağıp biberonu dolu bir şekilde getiriyordu.
Benimoykum sufflee ben genelde gosgus kalkanın da kalanı hem kendi hem bebeğimin yüzüne sürdüm ay gibi parlıyor kızım 😁😁😁😁 bana da çok iyi geldi
Benimoykum sufflee cildim guzellesti 🙂 cildim de herhangi bir sorun yoktu zaten eskisine göre daha parlak ve gergin oldu 🙂 sütü hiç ziyan etmedim ziyan olacağı kullandım tavsiye ederim kullandıkça aslında fark edilecek bir durum 🙂
imgesi sufflee ailem bile farketti cildin yenilenmis yuzun cok temiz duruo dediler.. sivilcelerim kayboldu belki bunlar abarti geliodur size ama 3 ay falan surdum ben o yuzden coketkisini gordm
miniktavsanim sufflee yok sadece bizimkiler diyrdu bebeğin yüzüne sür 😁süte gerek yoktu ki pamuk gibiydi zaten benim yavrum oğluşum dünyam 😇😇😇🤲🏻