Mama vermek tabiki mecbur kalınca kötü birşey değil yetmiyorsa verin, ama pes etmek için erken gerçekten ben de emziremedim ve bu döngüyü 4 ay yaşadım çok uğraştım ama yapamadım, emzirme danışmanına başvurmakta geciktim, sizin bebeğiniz daha çok küçük bence döndürebilirisiniz, ben 6 ay sağarak verdim çok yıpratıcı bi süreç sağmak, sanki o makine sütümü değil ruhumu sağdı 😅 ama şükür anne sütünden mahrum kalmamış oldu