Esmeler2 Bebeğimin 2. Ayda koluna vurulduğu aşı 4,5 aylıkken şişti önce kızardı sonra şişti, en son 5 aylıkken içi iltihap oldu sivilce gibi oldu. Karışmadım hiç. Bugün banyo yaptırken o iltihap yemyeşil aktı ama baya aktı. Normal mi acaba ne yapmalıym
03032014 Esmeler2 valla bizde 4 buçuk aylığız aynı dedıgınız gıbı hafıf sıs ve kızarık hemsıre normal demıstı bana ama ıltıhapı bılemedım vallahı
Elifasyaa Esmeler2 merhaba benim bebeğimde de aynısı oldu 4.5 aylıkken şu an 5 aylık 5 günlüğüz 5 aylıkken doktora götürdüm doktor iyi bişey 2.ay aşısı güzel yapılmış tutmuş dedi.Sen oraya bişey yapma dokunma yokmuş gibi takıl dedi
bambammom Esmeler2 Bizimde aynı artık doktora götürmeye karar verdim. 2 ay oldu hala geçmedi her banyoya girdiğinde akıyor atletlerine geciyor. Bir hemşire arkadaşım gördü fotografını çekti 1 ay önce çalıştığı çocuk doktoruna sormuş enfekte olduğubu antibiyotik tedavisi olması gerektiğini söylemiş. Ateş falan yapar demiş. Ama ben huuysuzluğu ve ateşi olmadığj için götürmedim. Fakat hala geçmediği için götürücem sürekli patlıyor çünkü
gozdeteacher Esmeler2 Bizim asm’deki hemşire verem aşı yeri 5.ayda şişme, kızarma, beyaz iltihap toplama yapabilir, dokunma patlatma demişti. Çok şişme olmadı ama beyazlık var bizimkinde de.
Hamzamm Cok normal canim benim oğlumda da olmuştu ilk gördüğümde cok onemli birşey var sanmıştım ama 2. Ay aşısında cok normal 🥰 geçmiş olsun sevgiler
Elifasyaa Esmeler2 banyodan sonra içinde sarı renkte oluyodu suya girince 3-4 gündür bakıyorum artık kurumaya başlamış
Akbasinci Bende yaptırmıştım sağlık ocağına asla ellememem gerektiğini söyledi intihap olur kabuk olur sakın elleme kendi geçiyor demişti
1prensannesi_ Esmeler2 biz verem aşısı olduk onda sisti kizardi iltihapli suAn 5 aylık oğlum yavaş yavaş kuruyacak gibi geldi bana 20 martta olduk aşısını halen iltihaplı hmesire dediki kizarirsa şişer ise iltihap olursa dokunmayın diye normalmis iz yapacağı için dedi
YDE Esmeler2 aynısı bizde oldu şişti, içi iltihap gibi doldu ama öyle çok akmadı. Doktora sordum çok güzel tutmuş aşısı hiç sorun yok dedi 😊
HaticErkanMiran Esmeler2 ya bizim kide 1 ay olacak asi olalı yeni yeni kırmızı olmaya başladı neden bu asi sonradan reaksiyon gösteriyo oğlum zaten mız mız inşallah ağrı yapmaz sonradan ilk virdugumuzda 1 hafta çok cektii