Marjinal_Anne2 ben 💫 kolay olmadi tabiki ama iyi kotu basardim. Ztn daha 1 ayliktan beri saat ve duzen kurmuştum. Bebekler duzen seviyor. 4 ay atağında malesef sekteye ugradi. Pes etmedim devamli duzeni kurmaya calistim..7 aylik dis cikardi ozman gece duzeni bozuldu tamamen.
Suan 10 ay 20 gunluk, gunduz 2 uyku yapiyor 1er bucuk saat, gece 8 30 da uyuyodu smdi 9a cektik. Gece uyandirmadan ben besliyorum cnku acıktıgni dusunuyorum gece beslenmesini kesmek istemiyorum. Ama uyurken benm belirledigm saatlerde sdce. Ara ara bozulmalar oluyor.tabiki atak dis donemlerinde ama sabirli ve iradeli olursak ustesinden geliyoruz. Bu arada kendi kendine uyuyor 🧿