Nekwa
Bunun mutlaka bir açıklaması olmalı. Doktora gitmişsinizdir mutlaka daha önce, ne dedi? Zihinsel ve fiziksel bir çok hastalığın çaresi var ama geç kalınmamalı. Pedagogun da faydası olabilir tabii ama işin iç yüzünü bilmeden, geçmişi bilmeden bir yorum da yapamıyorum açıkçası. Mutlaka bir doktora görünün derim.