Sum87 Bir kaç ay önce ağır bir şekilde atlatmış şükür ama sizce kontrole baska doktora mı götürmeliyim içim bi rahat değil bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız
Perissmom Sum87 bence şu an en güvenli doktorunuzdur, geçirmiş ve antikorlaşmış hastalığı yani bağışıklık kazanmış. Bir daha hastalık taşıyamaz yayamaz yani bugün sahip olduğumuz bilgiye göre.
Mommy_ Sum87 Gecirmiş bitmiş işte ne güzel. İrtibatınızı koparmayın olur da Covid-19 geçirirseniz plazma bağışı rica edersiniz. 🌸
Eymeniko_ Sum87 bence götürebilirsiniz ben götüremiyorum çünkü bilmiyorum virüs var mı taşıyıcı mı sağlıklı mı. Ama sizin doktor geçirmiş ve iyileşmiş size taşıyıcı değil bi şey değil çok güvenli bencee