Poyraz020116 bizdede var aynısı sol bacakta 3 ayın dolmasını bekleyelim dedi arada çift bez bağladım 3 doktora götürdüm bşrş çift bağla dedi 3 götürdüğüm hiç bişe yaramaz dedi ben normal ortapediye götürmüştüm son götürdüğüm bayağı iyi anlayan bir doktor öneri ile gittik 3 aylık olduk çarşamba randevum var umarım geçmiştir kız bebeklerde kalça bazen geç tam oturur muş inşallah sizinde öle olur düzelmesse bandaj dedi ve bebeğim bez bile zor bağlatıyo rabbşm yardım etsin inşallah gerk kalmaz yoksa çok zorlancaz çok huysuz zaten