nursocum Az önce denk geldim Çin’de bi balık tezgahında yeni tip korona çıkmış arkadaş şaka bu ya bu Çinliler bizden ne istiyor bıktık usandık pis pis şeyler yiyip bütün dünyayı tehlikeye atıyorlar o pazarı yaksınlar hemen. ! [url=https://hizliresim.com/nUGAwQ][img]https://i.hizliresim.com/nUGAwQ.png[/img][/url]
Kiviefe nursocum evet bende gordum pazarda bulasmis yayilmis. Ve corona dan 10 kat daha bulasiciymis Allahim yar ve yardimcimiz olsun🙏🙏
PrensesRavza nursocum bence çini tamamen yakmak lazım bu ne ya bi dursun boğazları daha eski olmadan yenisi çıktı Allah’ım affetsin ve bize bol bol yardım etsin inşallah 🤲 🤲 🤲
nursocum Sin21 belirtileri aynıymış bi balık tezgahından yayılmış inanmak istemiyorum ama sayfa güvenilir
nursocum Kiviefe Allah ülkemizi korusun ama burdakilerde çok cahil herkes dışarda fink atıyor 3 aydır evden çıkmıyorum ya korkudan aşıdan aşıya çıkıyorum kimseyle görüşmüyorum kimse dikkat etmiyor özellikle diyarbakırda çok artmış rabbim sonumuzu hayretsin
dunyam2020 nursocum of ki ne of adamın bırı geven gun kulagına takmıs maskeyı boyle ti ye alıyolar mevzuyu
_esraaozturkk_ nursocum Allah’ım sen yardım et 🤲🤲🤲Daha bunu atlatamadik artık oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum