Merhaba sevgili anneler. İlk bebeğime hamileyim bu hafta büyük ihtimal suni ile doğumum olacak bazı sebeplerden dolayı, 37+1haftalığım. Doktorum çatın dar ama doğurursun dedi biraz araştırdım çok zor diyorlar sizin etrafınızda böyle durumla karşılaşan var mı biligisi olan lütfen aydınlatabilir mi? İlla normal doğum olsun demiyorum sezeryana karşı değilim ama doktorum normal olsun diye çok israr ediyor siz olsanız napardınız