Arkadaşlar kızım 9 aylık yürüteçten alırken kıt diye bir ses geldi çok ağladı hemen doktora gittik dadı çıkığı dedi doktor yerine otururttu röntgen çekildi bişe çıkmadı ortopedi doktoru geldi baktı sıkıntı yok dedi ama kızım kolunu oynatmıyor doktor bir kaç gün ağrı olabilir dedi çok huzursuzum yaşayan var mı kaş günde ağrısı geçti