Belki denk gelmissinizdir postlarima bebegim 8bucuk aylik olacak ve bu aralar ek gidaya kasiga asla agiz acmiyo meyve suzgeci denedim ilk zamankar yedi artik onuda bıraktı sut urunleri ve yumurta alerjimiz var kasik mamasi, corba, sebze yemegi, muhallebi, meyve hep bu cesitlerden yapıyorum ama nafile aldigi 1 2 kasik gerisi yok ve ben cok yoruldum, cok takinti yapiyorum düşünmekten başımın ağrısı durmuyo resmen yeri geliyo bazi gunleri sadece anne sutuyle kapatiyoruz gelisimj geri kalicak diye korkuyorum onune koymayi 1 2 defa denedim ama bogazina kaldi benimde cesaretim kirildi cunku yemeye calismadan direk oguruyo midesini bulandiriyo😣