Prens-Annesi Bebeğimin dudağının kenarında uçuk çıktı, iyileşmesi için ne yapabilirim önerebileceğiniz birşey var mı yardımcı olurmusunuz?
Glstnt Prens-Annesi doktora gitmelisiniz bebekler için ciddi bir durum olabilir. Bizim vücudumuz gibi değil onun vücudu virüslere karşı.
Ruyamm Prens-Annesi aklıma birden süt damlatsa geçermi ki diye geldi burda göze anne sütü damlatanı gördüm doktor demiş ucuğada olurmu ki
BiricikAilem Geçmiş olsun, uçuk virüslerden oluyor kremi var ama bebek için kullanılır mı bilmiyorum. Bi eczacıya danışın, kaç aylık bebeğiniz?
Glstnt Prens-Annesi babasından da geçse onun vücudu için uçuk ciddi bir durum olabilir. Doktora görünün en azından aile hekimine gidin.
Prens-Annesi Srfkce bende tedirgin oldum ama babasından mi geçti acaba diye de düşündüm yine de telaştayım
S_D Prens-Annesi benim Oğlum da 20 ayllikken falan çıktı krem aldik 3 günde geçti. Bebeklerin uçuklu biri tarafından öpülmesi çok zararli sirf bu nedenle hayatini kaybeden cok cocuk var aklinizda bulunsun kim olursa olsun opturmeyin birdaha bence.
Prens-Annesi S_D benim eşimde sürekli çıkıyor hiç buluşacağı aklımızın ucundan bile geçmedi buda bize ders oldu daha da öyle birşey olmaz inşallah,doktorumuz krem ve şurup yazdı onları kullanıyorum inşallah geçer