1minikmucize Kızlar dün biraz acı yedim gece sütüme geçmemişti sanırm bebeğim rahattı ama öğlen emzirirken her sütü çekmesinde ağladı pekmez vs yedim ne yapmam lazm sütümün tatlanması için bilgisi olan var mı bu konuda yardımcı olun lütfeen
yigitalpinannesiii 1minikmucize canım bende dün çiğköfte istedi canım ama tuttum kendimi geçmez o emdikçe geçer süt acımaz bu bilgi yanlış yalnız oni rahatsız eder
Eymeniko_ 1minikmucize sütün tadının değiştiğini ilk kez duyuyorum ben hep acı yiyorum turşu yiyorum bi şey olmuyo
GoGirl 1minikmucize sutun tadi degismez sadece gaz yapar nasil yediginiz size yaparsa onada ictiginden dogal olarak gecer.pekmez yiyerek sutunuzu tatlandiramazsiniz
TalentedMom Eymeniko_ ben de acının süte geçtiğini ilk defa duydum ben de çiğ köfte yiyorum Arada öyle sorun yaşamadım hiç
MU-MU GoGirl lütfen bilmeden konuşmayın acılı yedim ve 2 saat sonra aynı şekil sütüm acıdı . değişiyor sütün tadı
yigitalpinannesiii MU-MU usutmuswunsur acı yeyince tat değişmez canım iddia etme sütlaç yiyince de şekerli mi oluyor lütfen hem soru soruyorsun hem itiraz ediyorsun bilmediğim şey hakkında yorum yapmam
Gdogru MU-MU sütün tadı değişseydi şimdiye kadar benimki değişirdi. Her akşam bi kase acı biber yiyorum 5 aydır. Acıyla alakası yok onun
GoGirl MU-MU konu hakkinda bilimsel tezlerinizi alalim pistten cekilelim 😅 bende aci yedim baktim gayet tatliydi desem 🤦♀️ herkes bilgisine gore yorum yapiyor sizde post sahibine yapin ve gecin baska yorumlara kendi deneyimlerinize gore bilmeden konusmayin diye gereksiz olaylara girmeyin.
BirBabaHindi Sütün tadı yediğimiz şeylerin tadını alsaydı ohoooo hiç bişey yiyenezdik o zaman herşey acı , azıcık mantıklı düşünelim🙄
MS-01 nursocum aynen bende nerdeyse br gün durup birgün yiyorum aciyida çok seviyorum geçenlerde süs biberi turşusu yedim ama hiç sıkıntı olmadı çok şükür yabi ilk başlarda bende korkuyordum yedim tadına baktim sıkıntı olmadı yani 😊
Wolverine Sütün tadı değişiyor fakat yediklerinden değil. Regl oluyor musun? Hormonal bir durum. Regl dönemlerinde bir miktar süt tadı degisebilir ancak geçici bir durumdur. Yediklerin süt tadına etki etmiyor.
nursocum MS-01 hamileyken de çok acı yiyordum bebekler aşina oluyor zaten hatta seviyorlarmış Belgeselde izledim