fistikcisahap güvenlik işine genel de güvenlik şirketleri alım yapar ve el altında cepte tutar, şirketler kadar lanet birşey bilmiyorum. Şansı, bizim dilde torpili olsaydı banka hastane gibi yerlere de çalışabilirdi, bu iyi olurdu ama otelde güvenlik görevlisiydi ve akşam 17 sabah 7-8 çalışıyordu bazen 24 saat geçtiği oluyordu.. aldığı paraya değseydi demeyi geçtim 6 aylık maaşı içerde kaldığı gibi şirket battı dedi kapattı sevgilisinin üzerine yenisini açtı.. çok adiler.. Allahtan ki ben çalışıyor iyi para kazanıyordum yoksa 6 ay aç kalırdık..