Rojee geçen hafta aniden ateşi çıktı acile gittik ölçelim diye kanda crp 33 çıktı yani enfeksiyon.. apar topar yatış aldık 1 hafta yattık antibiyotik tedavisi olduk dün taburcu olduk.. uyurken felan enjeksiyona geldiler hep ağladı yavrum 😞 küçücük odada benimle 7 gün.. çok zordu.. şimdi eve alışmaya çalışıyor ben psikolojik olarak bitik haldeyim. Yine ateşi çıkacak mı , ya çıkar farketmezsem, ya iyileşmemişse gibi gibi korkularım var. Eskiden uyusun diye gözünün içine bakardım şimdi uyuyunca acaba halsiZliği mi var yoksa ateşi mi çıkacak korkusundan gözümü kırpmıyorum uyansın benimle oynasın istiyorum.. inşallah bir daha yaşamayız bu acı günleri Allah yavruma ve diğer yavrulara kalıcı şifa verir inşallah 🤲🏻