Beriltalay 3 ay 12 günlük Bebeğim bu zamana kadar sadece ağlarken bir damla gözyaşı geldi. Sizde de durum böyle mi? Ağlarken gözyaşı gelmeye ne zaman başlar?
aygulusoy Beriltalay ne zaman gelir bilmiyorum ama bizde de öyle. Kirpikleri nemleniyo sadece bir kere gözünden yaş geldi onda da hastanede doğduğundan beri ağlamadığı kadar ağlamıştı :(
Tospagam Beriltalay 2 ay aşısını dün yaptırdık çok ağladı gözünden bi damla yaş geldi ilk defa o an resmen çiğerim dağlandı 😢
Defnemmmm Tospagam geceyi nasil gecirdiniz canim atesi ciktimi? Bizimde persembe gunu yapilacak hic yaptirmak istemiyorum ama mecbur 😔
Tospagam Defnemmmm çok şükür ateşimiz olmadı tabi biraz huysuzluk oldu nazlanma gibi ama sıkıntı çıkmadı