Minikheyecan oda sıcaklığında bütün doktorla 24 dereceyi geçmemesini söylüyor evin çok sıcak ve 2 battaniye örtüyosun bence biraz düşür sıcaklığı.
Emme konusunda uyuyorsa zaten kendisi 2 saat sonra acıkıp uyanıyor onun dışında gün içinde ne zaman isterse veriyorum keşke benimkide gece uyusa da bende uyusam 😒