bets09_- Kızlar . Benim eşim yeni bekçi oldu eğitime gitcek 3 ay yok sizler neler yapicaksin iz nerde kalkicaksinizz o 3 aylık süreçte 🤷😊
Ebruli101 bets09_- Ben olsam dönüşümlü giderim çünkü aynı ildeler annelerimz falan 😂 tabi çoğunda kendi ailemde kalırım oraya da arada uğrarım ayıp olmasın diye 😃