Defnekayra bunu asla kafana takma benim bebeğim 3 aylıkken ellerinden tutup kaldırdığında kafasıni tutamiyordu çok endiselendim hatta burda post açmıştım mahvettim kendimi sonra 10 güne kalmadan kafasını tutmaya başladı birden ohh içim rahatladı derken bir gün yüzüstü koymuştum baktım sirtustune dönmüş bir kaç defa daha tekrarladı bunu ama daha sonra yapmadı 4 aylıkken yüzüstü dönmeye başladı ama hala sırtüstü dönmüyor unuttu galiba diyorum. Bunları sana anlattım çünkü bebekler herşeyi 1 güne sigdirip yapabilir ben bunu anladım canları ne zamn isterlerse yaparlar doktorum bana dedi zaman tanı sende bebeğine zaman tanı kendini hazır hissedince yapicaktir başka bebeklere bakıp üzülme hepsi farklı ve kendine has bi sekilde büyüyor 🌱