Kızlar merhaba ben doğum yapalı 60 gün oldu inanılmaz bir baş dönmem var midem de kötü ve sol kasığımda da inanılmaz bir sancı oluyor tekrar hamile olabilir miyim acaba bu kadar kısa sürede kalan var mı ilk gebeligimmdeki belirtiler olunca korktum bayağı