Sunay10 Anne sarılığı uzayan sarılıkmış 37 günlük ve geçmedi günlerdir kan alıyorlar kolları çok kötü oldu onu öyle ağlarken acı çekerken görmek daha kötü psikolojim bozuldu resmen başına gelip yaşayan varmı acaba nasıl geçirim
Yagz Sunay10 evt canm bizimde 4 ay sürdü sarılıgmz gitmedik doktor ve tahlil kalmadı çok şükür bişey çıkmadı çocugum sapsarıydı biz faretmiyoduk ama gören herkrs bunda sarılıkmı var diyodu anlıyou şükür suan11 aylık geçer inş canm sen günlük şekerli su ver bi çay kaşıgı ve ışık altımda uyut
Sunay10 Yagz karanlıkta uyutuyorm hiç vermedim şekerli su bundan sonra deneyim emmesinde sıkıntı yok aksine kilo alımı falan çok iyi sağlığı uykusu falan ama dün çok korktu odadan çıktığım an gözünü açıyor ağlıyor uyumuyor