boncukhaniminannesi Korkmaz mı annesi.. Biz 16 günlükken RSV virüsü yüzünden 10 gün yatmıştık hastanede. Daha o kadarlıkken bile oğlum hemşire görünce ağlardı.. Öpüp koklayamasanız da bol bol göz teması kurup sohbet edin bebeğinizle.. Hissedecektir sizi.. 💙