Bizimde 3aylikken bitti cok sukur cok kotu bir durum Allah sabir versin guclu olun bitiyor umutsuz olmayin pozitif bakin esinize yada yaninizda olabilicek birileri varsa o aglarken arafa bi balkona pencereye bir yere cikin ve nefes alin kendinizi rahatlatin ve oyle girin ben ustumde uyutup asagi yukari salliyordum deli gibi sabahlara kadar fon makinesi sesiyle uyuyorduk tabi uyutursa , 2. ayda oyun halisina koydum yerde ozellikle kontrol altinda biraktim masaj yaptim biogaia 2 sise bitirdim faydasi oldu yediklerime dikkat ettim , ayak tabanlarina ve gobegine 1er damla corek otu yagiyla masajlar yaptim ve masajlari hep sarkili tekerlemeli yaptim ayaklariyla sar sar makarayi oynatir gobegine bastirrdim oyun halime getirdim bu benim isime cok yaradin, cadi saati geldiginde ayak tabanlarina uzaktan fon makinesi tuttum cok sabir isteyen bi surecti 3. Ayda bicak kesigi gibi bitti 4. Ayda aksam 7-8 dedinmi uyuyordu simdi dis zamanindayiz eskisi gibi tabiki degil buyudu ama 7-8de uyumuyor uyansanda uyaniyor kisa surede artik cok kasmiyorum ama cok sukur bin sukur halimize bebeginize birde bolbol sarilin ve kucaginizdan mahrum birakmayin ben tam3 ay kucagimda uyuttum kucagada alismadi biside olmadi gaz probleminde en cok anneyi istiyor ve guvende bulduklari tek yer orasi kendilerini sarilin sikica ve kundak yapin uyuturken alostirim aglasa bile yapin zaten aglio bi sure sonra faydasini goreceksiniz bana kundakta cok yaramisti , mahallenin mutlu bebegiydi sanirim ole bi kitapta okumustum cok faydasi oldu