Merve5555 Süt beyinde başlar. Sütüm yok demeyin, olumsuz düşünmeyin öncelikle. Daha sonra bol bol karpuz, sütlaç, süt ve nesquik, komposto, bulgur ( gaz yapabilir üzerine kimyon atarak tüketebilirsiniz) ve doğuş markasının anne çayı(çok çok iyi ve aşırı süt yapıyor). Bana iyi gelen ve sütümü arttıran şeyler bunlar siz de deneyebilirsiniz iyi geleceğine eminim🌸 ve ne olursa olsun bol bol emzirin bebeğinizi, bol sütlü günler olsun inşAllah😇