GmzSnn ben kayınvalideme anne demiyorum bu birincisi. Dediğiniz uyarı tarzı yapıyla alakalı. Benim sert bi yapım olmadığı için uyarırken sert bi üslupla uyaramam. Kim olduğu sorulmasaydı ben zaten kayınvalidem olduğunu söylemeyecektim. Sadece sana şunu söyleyim kayınvalidem ile 24 saat geçir beni çok iyi anlarsın. Buradaki insanların hepsi aynı kafa yapısına sahip. Gelişmemiş gelişmemek için kararlılar.
En çok bebek ölümü olan şehirlerin başında geliyor burası.