Merhabalar arkadaşlar 8 günlük bebeğim var sezeryenle doğum yaptım. Sütüm ilk 4 gün olmadı Yeni yeni geldi. Sütüm olmadığı için hastanede bebeğe mama takviyesi yapıldı. Sol gögsümün ucu doğumdan sonra kayboldu silikon uçla emziriyorum kızımı. Ama o şekilde bile zor emiyor. Annemle beraber tutarak zor emziriyoruz ağlamaktan morarıyor ama Yinede meme reddi olmasın diye sabırla dinlene dinlene emzirmeye çalışıyorduk evde de 30 cc sma mama veriyorduk. Kızım 2 gündür hiç bir şekilde memeyi almak istemiyordu ve o an parmağımda minicik reçel vardı susması için diline sürdükten sonra memeyi aldı bayada emdi o günden sonra hep reçel istiyor bir kaç defa verdik ve şuna reçelsiz emmiyor maalesef ona alıştı. Bugün doktor kontrolümüz vardı doğduktan sonra 75 gr vermiş. Çok çok üzüldüm. Kendimi ona yetemiyormuş gibi hissediyorum sürekli ağlamaklıyım. Doktorum da reçeli vermeyin öyle emsin diyor ama bebek reçelsiz hiç bir şekilde kabul etmiyor çözüm yolu bile sunmadı. Bugün sütümü sağıp verdim şırıngayla memeyi hala emmiyor arada bir de mama veriyorum. Lütfen bana akıl verin ne yapmam gerekiyor bu zor süreci nasıl atlatıcam tecrübeli anneler beni bilgilendirse sevinirim 😫😢