ayseozbnz1 Kızlar bugün saçlarımı kestirdim baya bi uzundu bakımın altını baya geçti 1 aylik bebeğim var banyo yapmak zor oluyordu gür çünkü saçlarım kestireyim dedim ama sutun kesilir kirkin cikmasini bekleseydin dediler bi fikri olan var mi ya
Ebruuuuuu ayseozbnz1 Batıl inanç süt muhabbeti. Fakat belki lohusayken kesmek iyi olmayabilir, gerçi kanamanız bittiyse sorun olmaz diye düşünüyorum ama süt kesilme durumu saçma🙄
BoncukAnnesi ayseozbnz1 40ın cıkmasını bilemem canım ama ben 2-3 aylıkken tam hatırlamıyorum saçımı boyattım ve kestirdim oğlum 8 aylık hala emiyor
Fatmako Ebruuuuuu süt falan kesmez tamamen batıl. Ama gusül abdestiniz olmadığı için yani 40ınızın çıkmadığını varsayarak söylüyorum,gusülsüz sizden bir parça atılmış oluyor. Bunun dini boyutu olabilir belki. Ama tabi ben de öyle net bilmiyorum
Ozlemuguralp Ya lütfen buna inandığınızı söylemeyin😳 yıl 2020 elimizde telefon var sizde diyorsunuz adı üstünde batıl inanç tabiki yalan
2balbiranne Saçma 🤦🏻♀️ bende o zaman kestirdim dediğiniz gibiydi saçlarım. Kızımın parmaklarına dolanmasından korkuyordum kestim hiçte birşey olmadı 🤷🏻♀️
Ates_mami ayseozbnz1 batıl inanç ya inanmayın. 1 hafta sonra hem kestim hem boyadım. Sütüm de kesilmedi
Deletedmom74 ayseozbnz1 off bana da hamileyken saçlarımı küt kestirdiğim için bebeğin ömrü kısalır neden kestirdin demişlerdi. Allah bizim ömrümüzü annelerimizin saç tellerine göre veriyor sanki tövbe tövbe ya. Hiç saçı çıkmayan tedavi görmüş ve artık sacları uzamayan annelerin bebekleri doğmadan ölsün o zaman böyle bir gerizekalilik olabilir mi? Aldırmayın o yüzden ciddiye de almayın ben söyleyen herkesle dalga geçiyorum
Arasannesi ayseozbnz1 adı ustunde batıl canım sacma sapan kocakarı inançları.dinimiz de olmayan her şey hurafe yalan dolan
Minik_Hanim ayseozbnz1 ben doğurur doğurmaz ilk isim saç kestirmek oldu, kızım 11. Aya girdi sütüm hala maşallah.. su kocakarı hurafelerine kulak asmayin artık bence 🤷♀️
Sirinanne ayseozbnz1 adı üstünde batıl inanç bence eskiden herkesin sütü varmış bı kadın saçını kestirmiş sütü kesilmiş o gün bugündür buna inanıyorlar. 😅😅
jap ayseozbnz1 sen sütle saç arasında mantıklı bi bağlantı kurabildin mi😊 hamileyken de kestirmeyin çocuğun ömrü kısalır diyolar. Hamileykende kestirdim emzirirkende kestirdim 13 aylık hala emiyo
Kubra_2019 ayseozbnz1 40 izinde sac kesilmesi iyi olmaz derler diye biliyorum ama kendinizi etkilemeyin iyi hissediyorsanız ne mutlu size 🌺😊
Gdogru ayseozbnz1 kızım 10 günlüktü kestirdim. 5,5 aylık gayet emiyor. İnanmayın böyle şeylere, memeler nerden bilecek saçın kesildiğini ☺️☺️
Ebruli101 ayseozbnz1 bana da hamileyken dediler kestirdim bebeğin ömrü kısalır derler falan dediler ömürü veren Allah dedim 😊 tamamen batıl inanç bunlar