Regen biz ilk doğduğunda 30 cc mama veriyorduk emmediği için sonra sağmaya başladığımda 90cc filan oluyordu yetmiyordu yine mama veriyordum. Bir hafta sonra emmeye başladı ve o emince sağdığımdan daha çok geldi sütüm. Sizinkide emiyor mu ? Emiyorsa sağdığınızdan daha fazla geliyordur merak etmeyin. Sütüm az diye düşünüyorsanız hurma, çikolata(kilo aldırsada🙈), şerbetli tatlılar🙈, tahin helvası🤦♀️ Ve emziren anne çayları var humananın filan onlar benim çok işime yaradı 🙏