Üçüncü bebeğimi büyütüyorum daha üçbuvuk aylık..diğer ikisinde de ne arı mama nede pirinç unu vermedim…ek gıdaya başladığında ben hep kendim yaptım meyve püresi sebze corbolar yulaflı muhallebiler filan..üç gün kuralı ile başlıyoruz canim çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı şeklinde..ben hep ilk olarak keçi yoğurdu sebze meyve şeklinde gittim