Haribo42 bende aynı düşüncedeyim. İlk sleepy almıştım o lastik izi ve kaka temizlemekten bıkmıştım artık bende lastiklerini koparmaya başlamıştım son zamanlar sonra GOON’a geçtim şuan onunla devam ediyorum çok çok memnunum. Dokusu bu kadar yumuşak başka bir bez daha görmedim henüz . Bundan sonra sleepy bana bulaşık süngeri gibi geldi 😁😁😁ayrıca sleepynin kalıbı çok dar 2 numara goon ve sleepy arasında 3 parmak fark vardı yani.