sarpseyda ben doktoruma gittim direk kanamamın normalinden fazla olduğunu söledim muanenetti ve adetimin oldunu söledi 10 gün daha geçmezse gelmemi söledi fakat benim geçti gitmeme gerek kalmadı 🙏 sütümede engel olmadı canım şükür korkma bence böle önemli şeyleri aksatma derim mutlaka muane ol 🙏♥️