49 günlük bebeğim var ve dünden beri bazı sorunlar yaşamaya başladık. Dünden beri emmede sürekli uyumaya başladı ve dolayısıyla emme süresi kısaldı buna rağmen emdikten sonra 2 3 saat uyuyo. Bide önceden uyandığında bezi dolu olurdu şimdi idrarını bile yapmıyor hadi kakasını kilo alıyo die yapmıyor peki iftarı neden yapmaz Bi bebek. Bide son günlerde aşırı terlemeye başladı kısa kollu ile de yatsa terliyor acaba çok yerlediği için mi idrarın yapmıyor kafamda deli sorular acaba yarın doktora mı götürsem yoksa Bi kaç gün daha beklesem mi 🙄Tecrübesi olan bana yardımcı olabilir mi önerilere açığım lütfen yardım edin.