mihrosum 6 erken biraz sanki. Bize doktorumuz ilk 1,5..ay sebze meyve yoğurt vs verdi. Et tavuk balıgı 9.Aya doğru başladık Hatta ilk kıyma vermiştim. 1 ay kadar sonra da direk ete geçmiştik. Direk et vermiyorduk ama kemikli eti kuzu gerdanla yaptım ben hep Kaynatıyordum iyice.iligi de oluyor zaten onun. İyice pişince kemikleri ayırıp et sulu kalıyor zaten blenderdan geçirip buz küplerine doldurup buzluga atıyordum. Yaptığım çorba ve sebze yemeklerine o buz küplerinden 1 tane koyuyordum. Böyle 10.15 gün bize o küpler gidiyordu. Tavuğu da aynı şekilde yaptım.Doktorumuz bize böyle yap demişti. Direk eti vermek için bence 6 ay daha erken. Bu şekilde Deneyebilirsiniz sizde. Hatta bizde alıştık artık. Kaynatıp buzluga atıp kendim bulyon gibi kullanıyorum.