Meraba kizlar ben 3 sene once panik atak gecirdim 2 seneye yakin antidepresan kulandim kendime gelmistim kotu dusunceler geride kalmis hersey cok guzle geliyodu ama sonra hamile kaldim birakmak zorunda kaldim simdi yine basa donmus gibiyim lohusalik bitginden beri kendimi bi turlu toparlayamiyorum surekli kotu dusunceler olmusuz seyler aklidan geciyo istahim yok keyfim yok surekli bi yerimde agri oluyo doktora da gitim filimdir kandir temiz cikti cok sukur ama yinede icim rahatlamiyo bide bebeyim var duzgun yemek yemedim icin sutumde azaldi cok kotuyum allahbkimsenin basina vermesin bu hastaligi tek carem tekrar ilaca baslamam ama kizimi emziriyorum napicam bilmiyorum kizlar bi akil verin varmi benim gibi bu durumu yasayan 😞😞😞