Perissmom 3 ay 10 günlük kızıma aldım ama bu bez çok pudra kokuyor, zararlı olur mu bebişe. Kullanan var mı aranızda?
Hotic Perissmom daha önce denediğim 2 bez de ayı ilerledikce cok sızdırma yaptı her büyük tuvaletiyle zıbın değiştiriyordum. Varsın pudra koksun dedim kullandım memnunum😄
Perissmom Baltoros Hotic Ezgixx Ikrazumra19 ben de çok memnun kaldım piyasadaki bütün bezleri denedim en sonunda ideal bezimİ buldum diye sevinirken bir anda aklıma geldi 😂bu pudra kokusu çocuğa zarar vermesin diye takıldım bilmiyorum kokulu pedlere tuvalet kağıtlarına zararlı diyorlar ya🤷🏻♀️Doktor kontrolünde mutlaka soracağım.
Ceyo0666 Perissmom bende ilk defa sizden duyuyorum pudra kokusunu 🤣 doğumdan beri kullanıyorum 4 aylığız stok yaptım dogmadan
Perissmom VERA19 her bebek bir olmuyor ideal bezi bulmak çok zor ben tam seviniyodum memnunum diye aklıma taktım kokuyu işte🤷🏻♀️
VERA19 Perissmom Aynen öyle ideal bezi bulmak zor olabiliyor,kızımın da cildi hassas epey.Aktif bebeği çok kullanıp memnun olan var bilemedim🤷🏻♀️ Umarım aradığınız bezi bulursunuz🥰