24 gunluk bebegım var saglık ocagına gıttıgım de bıngıldagı kapanmaya yakın mıs doktorunuza danısın dedıler doktorda bas cevresı buyurse sıkıntı olmaz dedı kontrol ettirin hep dedı sorum su bı kac kısı den d vitamininin bıngıldagı kapanmasında etkılıymıs sımdı ben kullanıp kullanmamakta kararsızım saglık ocagı 15 gunden sonra basla dedı ben bı kac defa anca kullandım basına gelen varmı aceba 🤷♀️ yegenım dede bu sorun oldugu ıcın doktoru d vıtamınını kesmıs 4 gun var kontrole ben gec kalmamak ıcın sıze bı danısayım dedım varmı yasayan anneler 🙄