sihirli-annem2 Selam kızlar . Bebeğim 1 yaşında kilosu da 10.250 , boyu 78 cm. Bana biraz zayıf geldi. Kullandığınız vitamin felan var mı ? Yada önerebileceğiniz bişeyler ? Yoksa ben mi abartıyorum . 🙄
Yamur sihirli-annem2 doktor a danışın o zayıf görürse zaten öneriri size zayıf gelmesi önemli değil. Takmayın kiloya